marți, 15 noiembrie 2011

Husă din piele pentru noul meu telefon

          De curând am achiziţionat un telefon mobil, şi pentru că nu vreau să îi fac reclamă, nu o sa îi menţionez numele. La magazinul de unde l-am cumpărat, vânzătorul mi-a oferit o husă pentru protecţia lui la un preţ de 50 Ron. Era o husă simplă neagra, nimic deosebit, piele, dar piele aveam şi eu acasă, atunci m-am gândit că aş putea să îmi fac una personalizată după bunul meu plac, masurată pentru ca telefonul să stea fix în ea, şi mai ales pentru că aveam deja piele.

          Ajunsă acasă, am trecut la treaba. Am căutat printre bucăţile de piele pe care le aveam prin casă. Am găsit o bucată albă şi una asemănătoare cu culoarea pielii. Am măsurat mobilul am marcat pielea, am tăiat-o, am cusut-o, iat la urmă am adăugat puţină personalizare cu aparatul de pirogravură.

          Pentru că au văzut colegele husa mea personalizată, acum mai am de făcut incă două. Sper să am în curând şi timpul necesar pentru ele
.
Faţa A: afară bătea un vânt puternic, vârful aparatului de pirogravat
 a început să  schiţeze urmele vântului, apoi pe locurile rămase libere,
am vrut să înveselesc puţin atmosfera şi am adăugat o floare,
apoi încă o floare,şi incă o flioare, până a rezultat desenul de mai sus

Faţa B: inspirată de culoarea pielii, m-am găndit la o ramură de cireş japonez,
care începe să se scuture pentru a da viaţă fructelor hranitoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu