miercuri, 16 noiembrie 2011

Geantă de toamnă

          Vara aceasta am cumpărat pentru prima dată piele. Am început să confectionez anumite lucruşoare mai mici, mai mari, printre altele şi plicuri sau genţi de piele. Acum aş vrea să prezint una din lucrările de care sunt foarte mândră.
          Cum a început toamna, deja mi-am imaginat o geantă din piele în culorile toamnei. Am căutat nuanţe de portocaliu-ruginiu, galben, verde dar nu acela viu pe care îl întâlnim vara. Cu toate culorile în faţă am început să îmi imaginez frunze multe, un pom căruia îi cad frunzele, un apus la munte şi aşa mai departe. Totul mă ducea cu gândul la frunze, aşa că, priviţi minunea:

Ce se poate observa pe zona galbenă a frunzei sunt modele pirogravate,
din păcate atunci nu aveam suficientă experienţă pentru a face liniile mai
constante ca şi intensitate
În prim plan se poate observa semnatura mea.
Toate produsele mele vor purta această semnătura, mai mică sau mai mare.
Vedere în interior: aici se poate observa că e spaţioasă,
şi beneficiază de două buzunare.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru brand-ul pe care l-ai creat: agoia... sounds wanderfull. :)) I think it's going to be a big hit. Something like Zara... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, o să vedem ce aduce viitorul

    RăspundețiȘtergere