joi, 24 noiembrie 2011

Din micile mele comori

         O prietenă de-a mea, care a avut norocul de a vizita China, defapt o mică parte a Chinei, s-a întors de acolo cu o pereche de cercei cu jad. Piatra era de un verde pătrunzător, asemănător cu verdele smaraldului, transparentă fără nici un fel de imperfecţiune. La vremea respectivă mi-a povestit despre cât de valoros e jadul in China. Uimită de preţurile la care se gaseşte la noi, am început să caut mai mult. Jadul pe care ea il deţine este jad imperial, cel mai preţios, cel mai pur şi poate cel mai frumos pe care o sa îl văd vreodata. Acel jad se vinde la preţuri foarte mari. Cel care ajunge pe pieţele noastre este un jad comun care poate proveni din Statele Unite, Alaska, Noua Zeelandă, Germania sau Serbia.
          Pentru că eu mi-am permis doar jadul comun, am cumpărat de mai multe culori: alb, galben, roşu şi verde. Cu bilele cumpărate mi-am confecţionat două seturi de care sunt măndră, pe care le port cu mare plăcere de fiecare dată când se asortează cu îmbrăcămintea mea.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu