luni, 28 noiembrie 2011

Rezultat Studiu Culori

          Dacă am muncit atât de mult la aceste culori, nu le-am putut lăsa să stea într-o cutiuţă.
          Cercei 1313, pentru cocursul de pe CDB cu acelaşi nume, la care am fost şi eu una dintre fericitele câştigătoare, un început bun pentru primul concurs la care particip:)) (prietenii ştiu de ce). Fiecare cercel e compus din 13 discuri colorate, aranjate astfel încât să creeze un degrade plăcut de culori. Cerceii pot fi purtaţi la o ţinută simplă care are nevoie de puţină culoare. Încă nu m-am hotărât dacă o să îi păstrez pentru mine.


          Cu restul discurilor am asamblat un colier vesel în degradeuri de culori ca şi cerceii. Eu personal aş asorta acest colier fie la o bluză de iarnă pe gât, intr-o culoare neutră (alb, negru, gri), fie vara la un decolteu puţin mai adânc. Colier poate fi purtat şi înfăşurat în jurul gâtului de două ori. Cred că acest colier se va adăuga colecţiei mele de mici comori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu