marți, 13 decembrie 2011

Sârmă de cupru şi cristale

          Până acum am folosit doar sârmă de cupru argintată şi emailată. pentru câteva piese am încercat şi sârma GILT, care are un aspect foarte asemănător cu aurul, dar de curând am simţit nevoia să încerc o culoare nouă: culoarea cuprului. Am pus mâna pe citeşti, pe sârma emailată de 0,8 mm, câteva cristale, şi am trecut la treabă. Deşi nu prea am modelat prea mult sârmă până acum, de data aceasta a mers totul perfect: fără zgârieturi, fără îndreptări ale sârmei, fără greşeli. Poate că încep să mai capăt experienţă, sau am avut noroc, dar de rezultat sunt mândră, nu şi de poze:
Cercei cu tijă formaţi prin înfăşurarea sârmei în jurul unui cristal
Cercei formaţi din zale de în formă de 8 şi cristale
Cercei formaţi din cristale şi o rămurică de sârmă
Brăţară formată din o rămurică şi zale în formă de 8
Pandantiv în formă de inimă cu centrul de cristale şi o mică rămurică atârnată
Inel format din cristal şi sârmă înfăşurată în jurul degetelui


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu