miercuri, 7 decembrie 2011

Luna cadourilor

          Cei care au fost cuminţi şi au avut cizmuliţele lustruite au primit cadouri. Colegele mele, pentru ca au venit cu papuceii curaţi la serviciu au primit şi ele cadouri după cum urmează:
Alexandra e opersoana foarte delicată de aceea a primit
această brăţară accesorizată cu cristale fumurii
Ioana B are o nouă pasiune pentru tot ce e galben şi plin de viaţă,
dar şi pentru cleme, broşe şi accesorii care se pot prinde pe haine
Ioana C e o mică Albă ca Zăpada careia i se potrivesc modele
simple dar stralucitoare
Manu a vrut la un moment dat trei broşe cu tema gentuţă,
toate identice pentru ea şi prietenele ei cele mai bune
Pentru broşa care îi aparţine a primit o pereche de cercei asortaţi
Roxana prefera în general lucrurile făcute manual, aşa că
eram sigură că o să îi placă ce i-am pregătit
Tina a vrut în trecut colierul acesta
Pentru că evantaiul ar fi fost prea mare
pentru nişte cercei asortaţi,
Am decis să folosesc nişte fluturaşi
Într-o zi colega mea Irina  purtat o bluză neagră cu volănaşe,
când am văzut-o primul lucru care mi-a venit în minte a fost stilul victorian
Dora, soţia unui coleg  se îmbracă elegant mereu datorită
job-ului. Pentru ea am făcut un set elegant cu
pandantiv cu ochi de pisică, cipsuri de ametist si cuarţ roz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu