sâmbătă, 3 decembrie 2011

Scrapper în România #20

         Camelia, o prietenă de-a mea, m-a încurajat să particip la provocările Scrapper în România. Tema provocării #20 este mov şi lila, doar mov si lila. Deşi în trecut nu am fost mare fană a acestor culori, în ultima vreme m-am schimbat. Aşa că am luat două bucatele de lut polimeric şi la treabă. Nu am avut nici o idee ce să fac cu e ele la început, dar pe măsură ce încălzeam lutul între degete, ideile ai început să apară, apoi sa se materializeze într-un pandantiv unic. Rezultatul:

8 comentarii:

  1. Prima reactie: Uau!! Bravo! Din punctul meu de vedere e castigator:P

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo ma faci sa roşesc, mulţumesc mult Cami

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumos si stralucitor. Bine ai venit la provocare, te va prinde cu siguranta spiritul competitional. Mult succes!
    vavaly

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa lucrare. Felicitari si succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superrrrbbbbbbb. Sincere felicitari si mult succes la provocare. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Deosebit! Imi place tare, tare!
    Mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetelor, va mulţumesc foarte mult de încurajări şi de aprecieri, oricare ar fi rezultatul provocării, cu siguranţă o să particip şi la urmatoarea provocare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ni te-ai alaturat la provocarile scrapper:D! Este foarte frumoasa povestea pe care o spune creatia ta! Multa bafta:)
    Rux

    RăspundețiȘtergere