joi, 29 decembrie 2011

Comenzi

          Pentru că se apropia Crăciunul, unele dintre colegele mele au dorit fie să işi facă lor un cadou, fie să facă altor persoane dragi cadouri, astfel au apelat la mine. Să începem cu Simona, care a dorit pentru sora ei o brăţară roşie lată cam de 2cm şi o pereche de cercei asortaţi. Pentru acest set am ales margele crackle de 8mm:
Brăţara este lucrată pe sârmă siliconată,
care este trecută de două ori prin tot şiragul,
pentru a mă asigura de stabilitatea si rezistenţa ei
 în timp

         Nu terminasem de mult lucrul la un set pentru o prietenă dragă de-a mea, era o surpriză, când altă prietenă a văzut colierul:

Parcă îi străluceau ochii, s-a îndrăgostit pe loc de el, nu am putut sa nu îi cedez ei dreptul de a îl purta. Pentru Ana trebuia să fac o pereche de cercei, şi cu materialele pe care le aveam la mine, parcă nu aveam suficientă inspiratie pentru a face ceva de care să fiu mândră, dar ea a văzut cerceii de mai sus i-a plăcut si i-a luat, am scăpat :).

          Acum, rămasă fără cadou pentru prietena mea dragă am fost nevoită să fac ceva nou. Mă jucam cu un cristal roşu de sticlă, ştiam că o să îi placă aşa ceva, şi am trecut la treabă: cercei şi inel
Pentru a scoate în evidenţă ceistalul, l-am înconjurat de biluţe de nisip aurii, ţi am folosit sărma de cupru,
placată cu argint , aurită si emailată, datorită căreia nu va avea nici o reacţie alergică la aceşti cercei.

          Tina a dorit o broşă pentru mama ei. Ştiam că mama ei preferă culoarea roşie, de aceea am folosit două piese modelate de mine din lut polimeric, pe care le-am agăţat de un ac pentru broşe, le-am accesorizat cu sârmă argintată şi la final am realizat ca modelele seamănă cu un braduţ şi un om de zăpadă:

Comandă pentru un coleg care dorea un cadou special pentru soţia lui. A dorit o brăţară cu zdrăngănele:
După ce a văzut rezultatul, a dorit încă o brăţară cu zdrăngănele, dar pe culori mai calde, şi o broşă pufoasă asortată:

Pentru că în ultima vreme am început să fac inele, am făcut unul special pentru Dora, soţia colegului meu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu